ru uk en
Ремонт Опель Мовано, Виваро, Opel Movanо, Vivaro, разборка, сто

<<< ПОДПИШИСЬ НА НОВОСТИ >>>

18:42
Мастило на повітряному фільтрі

Багато водіїв зустрічалися з проблемою, коли мастило виявилося в повітряному фільтрі. Ця проблема настає, коли в камері згоряння з'являється дефіцит повітря. Експлуатація фільтра з мастильною плямою протипоказана, тому що мастило разом з повітрям буде потрапляти в камеру згоряння двигуна Рено Мастер чи Рено Трафік, що негативно позначається на поршневій ДВЗ. Багато хто помилково вважає, що заміна фільтруючого елемента (фільтра повітря) усуне проблему, але насправді необхідно знайти причину, чому викидає мастило в повітряний фільтр. В іншому випадку через кілька кілометрів масло знову дасть про себе знати. Розглянемо причини такого явища і заходи, які необхідно вжити для усунення проблеми.


У більшості випадків причина забруднення фільтра мастильними матеріаломи полягає в поломці або некоректноій роботі мастильних систем автомобіля Рено Мастер та Рено Трафік. Ось можливі варіанти, чому закидує мастило в повітряний фільтр:

Стік маслозбірник має критичні забруднення, і залишки масла не повертаються в картер, а знаходять шлях крізь повітряний фільтр, змішуючись з картерними газами.

Маслоз"ємні поршневі кільця вироблені (витерті) або пошкоджені, за рахунок чого краплі мастила не знімаються повноцінно зі стінок циліндра, потрапляючи в камеру згоряння, воно видалється через клапана та попадає на фільтр повітря.

Несправність шлангів, які з двигуна відводять картерні гази. Разом з цими газами, мастило частково попадає через систему фільтрації та очищення повітря.


Варто також сказати, що мастило на повітряному фільтрі з'являється і в тому випадку, якщо він повністю забруднений. Це знижує пропускну здатність. При нестачі повітря, (ДВЗ) двигун внутрішнього згоряння  буде намагатися його засмоктувати звідусіль, навіть з картера. Мабуть, це єдиний випадок, коли заміна фільтра допоможе вирішити проблему. В інших випадках необхідно спочатку визначити, чому масло кидає в повітряний фільтр, і тільки після усунення проблеми замінити його. Щоб переконатися в рішенні проблеми, необхідно проїхати 3-4 кілометри і перевірити стан фільтруючого паперу на відсутність плям мастила.  


Як що питання не в забрудненні і зменшені пропускної здатності фільтруючого елементу, рекомендую провести діагностику, щоб зрозуміти, чому масло потрапляє в повітряний фільтр. Перше, що необхідно зробити, - перевірити, якого кольору вихлопні гази. Якщо вони блакитно-синього відтінку, це означає попадання мастильного матеріалу в камеру згоряння, а тому поява мастила на елементі фільтрації - питання часу. Це обумовлено виробіткою комплектуючих поршневої групи. Щоб в цьому переконатися, необхідно виміряти компресію силового агрегату і порівняти її із заводськими значеннями. Також варто виміряти тиск картерних газів двигуна.

Якщо показники менше критичного рівня, значить пошкоджені або зруйновані маслознімні кільця або згоріло декілька  клапанів. Поки поршнева група не буде відремонтована, масло в фільтрі повітряному буде накопичуватися постійно. Таким чином по маслянистим плямам на фільтруючому папері можна виявити проблеми з двигуном Рено Мастер чи Рено Трафік і своєчасно вжити необхідних заходів. Що стосується шлангів для відведення картерних газів, вони оглядаються візуально на предмет пошкодження.

Якщо Ви зіткнулися з такою проблемою і не знаєте як вчинити, скористайтеся послугами нашого сервісу за адресою.

 

вул. Янтарна 7/5, м.Київ
н.тел. +38(098) 822 34 00   

н.тел. +38(063) 822 34 00     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2
Категория: Ремонт микроавтобусов Opel | Просмотров: 446 | Добавил: renomaster | Рейтинг: 5.0/2

Всего комментариев: 0
avatar