18:42 Мастило на повітряному фільтрі | |
Багато водіїв зустрічалися з проблемою, коли мастило виявилося в повітряному фільтрі. Ця проблема настає, коли в камері згоряння з'являється дефіцит повітря. Експлуатація фільтра з мастильною плямою протипоказана, тому що мастило разом з повітрям буде потрапляти в камеру згоряння двигуна Рено Мастер чи Рено Трафік, що негативно позначається на поршневій ДВЗ. Багато хто помилково вважає, що заміна фільтруючого елемента (фільтра повітря) усуне проблему, але насправді необхідно знайти причину, чому викидає мастило в повітряний фільтр. В іншому випадку через кілька кілометрів масло знову дасть про себе знати. Розглянемо причини такого явища і заходи, які необхідно вжити для усунення проблеми.
Стік маслозбірник має критичні забруднення, і залишки масла не повертаються в картер, а знаходять шлях крізь повітряний фільтр, змішуючись з картерними газами. Маслоз"ємні поршневі кільця вироблені (витерті) або пошкоджені, за рахунок чого краплі мастила не знімаються повноцінно зі стінок циліндра, потрапляючи в камеру згоряння, воно видалється через клапана та попадає на фільтр повітря. Несправність шлангів, які з двигуна відводять картерні гази. Разом з цими газами, мастило частково попадає через систему фільтрації та очищення повітря.
Якщо показники менше критичного рівня, значить пошкоджені або зруйновані маслознімні кільця або згоріло декілька клапанів. Поки поршнева група не буде відремонтована, масло в фільтрі повітряному буде накопичуватися постійно. Таким чином по маслянистим плямам на фільтруючому папері можна виявити проблеми з двигуном Рено Мастер чи Рено Трафік і своєчасно вжити необхідних заходів. Що стосується шлангів для відведення картерних газів, вони оглядаються візуально на предмет пошкодження. Якщо Ви зіткнулися з такою проблемою і не знаєте як вчинити, скористайтеся послугами нашого сервісу за адресою.
вул. Янтарна 7/5, м.Київ н.тел. +38(063) 822 34 00
Прикрепления: Картинка 1 · Картинка 2 | |
|
Всего комментариев: 0 | |