Промивання двигуна
Хочу розвіяти міф про те, що перед заміною масла обов'язкова промивка двигуна спеціальними добавками або ж перемивочним маслом. В реальних умовах промивка ну дуже брудного двигуна нерідко закінчується поломкою того ж самого двигуна. Пояснюю, в чому справа. Згустки відкладень в момент промивки забивають канали подачі мастила до вкладишів, а без змащення вкладиші, особливо шатунні довго не працюють. Крім того за кілька промивок ви залишитеся без турбіни - промивка турбінних двигунів всіх типів заборонена інструкціями. До того ж турбіні не може працювати на дуже рідкому маслі або при перебоях з подачею масла все через ті ж згустків бруду та й шматків нагару, що забивають канали подачі масла в турбіну ...
У зв'язку з цим мені здається - капітальний ремонт набагато дорожче препарату для промивання двигуна. Це до того, що вже якщо автомобіль експлуатується постійно з регулярною заміною масла - все відкладення в двигуні видаляються свіжим маслом автоматично.
При переході з одного типу масла на інший теж необов'язково промивати двигун. Головне, що старе масло було злито наскільки це можливо.
Якщо все масло в двигуні дуже брудне, є сенс придбати недороге звичайне моторне масло і фільтр. На цьому маслі від'їздити 1000 км і знову його замінити. Це допоможе м'яко видалити з двигуна надлишки смол. Надалі міняти масло по інструкції.
Так, не забувайте, що смолисті відкладення в двигуні не завжди шкідливі. На стінках поршнів і в поршневих канавках вони грають герметизирующую роль, особливо на старих двигунах. Видалення таких відкладень погіршує роботу двигуна. Тобто, не обов'язково, щоб деталі всередині двигуна були красивими і блискучими, як в телевізійній рекламі.
|