ru uk en
Ремонт Опель Мовано, Виваро, Opel Movanо, Vivaro, разборка, сто

<<< ПОДПИШИСЬ НА НОВОСТИ >>>

20:39
Привідний пасок на Рено Трафік 1.9, та наслідки обриву

Привідний пасок (не плутати з паском газо розподільчого механізму ГРМ) піддається сильній виробітці з плином часу, він може потріскатися і порватися. За його станом необхідно регулярно стежити.

При розриві цього ременя перестане заряджатися АКБ, припинять працювати електричні вузли авто.

А якщо помпа приводиться в дію привідним паском, то в підсумку ще й перегріється двигун, що може призвести до серйозного пошкодження.


Які ризики виникають при погіршенні ситуації?
Можливий вихід з ладу багатьох агрегатів авто, що загрожує їх поломкою. Пам'ятайте, що своєчасна заміна привідного ремня є гарантією нормальної роботи вашого Рено  і дозволяє уникнути необхідності робити дорогі ремонти.


Особливо на авто Рено Трафік чи Опель Віваро з двигуном 1,9 DCI.

Фото після обриву привідного паска наведені нижче нашої статті, наслідки плачевні.


Коли потрібно міняти пасок на Рено Трафік та Рено Мастер?
Заміна привідного паска є обов'язковою для всіх автомобілів, в тому числі і Рено Мастер та Рено Тафік.
Регламент заміни - кожні 60 тис.км.
Заміни потребує не тільки сам пас, але і обвідні ролики.
Чекаємо Вас на тех.огляд та заміну на нашому СТО 

Renault Bus Service
вул Янтарна 7/5, м. Київ
н.тел. +38(098) 822 34 00
н.тел. +38(063) 822 34 00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Opel | Просмотров: 382 | Добавил: renomaster | Рейтинг: 5.0/2

Всего комментариев: 0
avatar